Tabung

18 August 2012

Salam Aidilfitri Dan Maaf :)

Assalammualaikum

Di kesempatan ini nad nak mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.. harap kalau ada nad terkasar bahasa sepanjang nad berblog nie dimaafkan.. harap jugak tak ada sesiapa yang terasa hati dengan nad sepanjang kenal nad... Nad juga maafkan semua yang ada bagi nad sedih2.. hihihi.. Nad takde kad raya macam orang lain.. yang ada kata2 dengan gambar tu.. Malas nak edit sebenarnya.. hihikkk.. Jadi nad post kan gambar nad ye.. Nad takde kad raya Tapi nad nak bagi senyuman raya dekat semua orang..
Selamat Hari Raya Ailditfitri Maaf Zahir Dan Batin Dari Saya Syarifah Nadia Syed Mohsin Al Jufry ..
Raya nie nad balik kola kedah.. hihi.. Dan pada semua yang dah booking Make up Nad selepas raya nie kita jumpa lepas raya nie yek.. Oklaaa nak sambung buat kerja apa yang patut sempena malam raya nie kang mama nad mengamukkk.. Larikkkkk :P

-Syarifah Nadia Syed Mohsin-SnSm

15 comments:

  1. mama ngamuk ka u?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. mama akan ngamuk sebab dia buat keja pastu nad lak dok relax on9.. hehe

      Delete
  2. salam aidilfitri..maaf zahir batin..semoga gembira di hari lembaran nnti..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya jugakkkk iza... harap iza pon hepi2 jgk ye..

      Delete
  3. Replies
    1. selamat hari raya jugak adik yoon yang comel :)

      Delete
  4. As-salam Nad..JELITANYA SENYUMAN RAYA..aduh abg terpesona sampai hari raya yg ke-30..hehehe...hmmm seronok dapat ucap raya secara live kat Nad sebentar tadi..muah3x.... So bila nak balik ke kola kedah. Raya ke berapa?

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya Aidilfitri..
    Maaf Zahir & Batin.

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya aidilfitri juga.. maaf zahir dan batin ye :)

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya.aidilfitri..balik kedah ye..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. raya nad balik kedah.. 3 hari nad kat sana.. raya ke4 ade penang laaa..

      Delete