Tabung

16 January 2013

Trend Kening Tebal

 Assalammualaikum
 Entry kali nie nad nak bercakap pasal mekap-mekap.. hehe.. Korang percaya tak kalau nad cakap sekarang trend mekap kening tebal dah kembali.. oleh kerana nad pon  lihat ada kebanyakan artis yang tebalkan kening dorang.. Sebenarnya salah satu sebab kening tebal nie digalakkan kerana wajah akan lebih asli dan original tak gitu ? kalau dulu nad tengok semua kening nipiss jek.. sekarang lebih natural kan.. so nad nak kongsikan sedikit gambar artis yang dah mula dengan trend kening tebal camnie.. hee


Eira syazira kalau sebelum nie kening dia nipis jek. sekarang lebih cantik kan bila da tebal =)


Diana Amir kalau sebelum nie tak bertudung tapi selepas berhijrah terus mengekalkan dengan imej kening tebal..


Nie boleh dikatakan gambar terbaru erra.. masa anugerah skrin.. cuba fokus kening beliau.. cewahh


Nora danish sentiasa muncul dengan imej kening tebal dan kemas..


Fasha sandha pon tak kurang jugak tebalnya kan.. anak mami memang dilahirkan dengan kening yang tebal.. kalau korang tengok kening fasha dulu lagi nipis.. sekarang da makin tebal balik.. kann cantik tu.. kikiki


Cubaaa tengok ritaaa .. sangat gojes okeh dengan kening tebal itewww.. kikiki

Gambar terbaru siti.. dalam dua hari yang lalu.. masa nie siti buat keputusan untuk terus bertudung.. siti lebih manis dengan imej bertudung dan imej kening tebal..


Wawa zainal... wawa sangat cantikkkkkkk okeh dengan kening tebal2 camnie... suka tengok dak wawa nie..


Dan seperti yang kita tahu elfira loy masih kekal dengan imej kening tebal dari dulu sampai sekarang so tak sia2 la cik elfira nie jaga kening tu sebab kening tebal macam nie sememangnya dah jadi trend untuk tahun 2013 nie...


Ini kening sayewww... tebal tak.. dulu kening nad pon nipis... nad mengaku yang nad dah cukur/cabut kening nad dulu.. tapi sekarang nie dah lama nad simpan kening ini agar menjadi seperti asal.. cewah.,. sekarang dah tebal balik kan.. jadi bagi anda yang mempunyai kening tebal tak perlu rendah diri ya.. kening tebal macam korang dah jadi ikutan yang hebak buat masa ini.. hihi.. walaupun retis sekarang kening tebal tapi dorang hanya membersihkan kening yang di bawah tu yang lebih sikit2.. hihi.. nad pon camtu jugak la.. kemaskan sikit2 yang lebih di bawah2 itew.. heeeee =) jadi.. jum simpan kening korang ya !

20 comments:

  1. http://m.facebook.com/pages/Menjual-Kereta-Dan-Membeli-Kereta/192618874217511?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fn%2F&src=email_notifwakaka

    ReplyDelete
  2. http://m.facebook.com/pages/Menjual-Kereta-Dan-Membeli-Kereta/192618874217511?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fn%2F&src=email_notif

    ReplyDelete
  3. comel yg last sekali tu.. artis mane tu ek? hehehe

    ReplyDelete
  4. macam2 la sekarang. Masa ni trend kening tebal, akan datang trend apa plak ye..hehe :) Artis yang last skali tu lawa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 akn dtg xdela trend yg bukan2.. yg mana elok boleh jd ikutan yg mana x elok tu boleh dijauhkan.. hihi

      Delete
  5. hahaa ;) yang mana yang tidak bertentangan ngn agama, yg tu la boley diikuti ;) btw, hana pun kening tebal jgk ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup betul tu.. kening tebal tu mmg x bertntangan tp lagi digalakkan.. hee =)

      Delete
  6. Replies
    1. alhamdulilah... jagala kening awk ye.. cewah.. hee

      Delete
  7. kening ena nipis je.... ena paling tak reti lukis kening ni... mesti jadi sebelah lain sebelah lain.. T.T

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... xpe pelan2 belajar.. kening tu pnting jgk.. hehe

      Delete
  8. kening saya nipis je..sama mcm aina xreti nak lukis kening..huhu
    Kisah Saya & Shaklee

    ReplyDelete
  9. Akak pun kening tebal juge. Bercantum lagi.

    ReplyDelete
  10. antara artis2 tu, kening Nora Danish paling cantik...

    ReplyDelete
  11. kening yg mcm mn nmpk cntik? kening tebal ke tipis ?

    ReplyDelete
  12. klu kenind tipis nmpk comel la mcm bdk2 tp klu kening tebal nmpk ayu dn natural beauty,,,keliru la..tp aku pn nk jgk nmpk cntk

    ReplyDelete
  13. Peminat kening tebal21 September 2014 at 01:18

    Yang paling akhir juga yang paling comel . Kirim salam

    ReplyDelete