Tabung

6 December 2012

Negaraku

Assalamualaikum... heee... arinie takde cerita sangat.. cuma nad tertarik dengan satu gambar yang nad jumpa di muka buku.. menarik dan tertarik hati ini... dan terus nak berkongsi dengan semua yang belum lagi melihat.. nice kan... tak pasti sape yang edit gambar nie.. apa yang pasti niat pemilik gambar nie yang mahukan kesemua pemimpin kita bersatu adalah pasti :)


Nad cuma nak cakap tahun nie nad dah cukup umur nak mengundi.. kali pertama nak mengundi,dah daftar untuk mengundi dan tak pasti siapa untuk diundi.. muahahaha


apepon... Malaysia tanah airkuu ♥


8 comments:

  1. saya bangga jd rakyat Malaysia... yeaaa!!!

    ReplyDelete
  2. Umur 23 eh nad ? ke 21 ? hehe

    ReplyDelete
  3. saya pon bangga!! haha
    nice gila lukisan tu...

    ReplyDelete
  4. undi adalah rahsia..
    nad undi kat penang kan..
    alkisah mayb tak dapat balik time tu..
    saranan alkisah, undi pemimpin yang betul betul dapat menjaga agama,bangsa dan seluruh rakyat penang..
    sebab situ tempat tinggal kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah tula.. nad akan undi owg yg tepat je.. cewah...

      Delete