Tabung

19 December 2012

Nadia Aljufry Siapakah ?

Assalamualaikum
Salam kenal bagi yang tak kenal.. hee.. terima kasih la bg uolss yang sudi nak follow blog nad yang masih serba kekurangan nie.. dan bagi yang baru nak mengenali diri ini.. baru kali pertama terjah ke blog ini.. baru terasa nak follow blog ini .. di sini nad nak kenalkan diri nad ya .. (dah seabad blog hang nie baru nak kenalkan diri hang nad oii) haha... sebenarnya dah lama nad nak buat entry pasal diri nad nie cuma kekadang takut pulak kalau korang terpikir.. eh minah nie terhegeh2 nak story pasal diri dia.. kalau hot tu takpe la kan.. okeh.. saya tak hot.. hee.. dan sementara line tenet laju malam ini.. dan otak pon beku nak update pasal story ape so biarlah nad buat story sikit pasal diri ini.. so harap bagi korang yang buka blog nad nie akan lebih mengenali diri nad.. yeahhh..

Diri Saya ?
 Baiklah nad rasa semua tahu nama penuh nad.. hikk.. almaklumlah link blog nad pon dah menggunakan nama penuh nad 'syarifahnadiaaljufry.blogspot.com' nama penuh nad pon panjang kalau nak disebut syarifah nadia syed mohsin tapi selepas diringkaskan menjadi la 'SNSM' .. ahaha.. dan dari mana pulak datangnya Aljufry ? hee.. sini nad nak terangkan.. aljufri tu adalah nama keturunan keluarga nad yang telah diwarisi oleh abah nad la kan.. So nad pon gabungkan la nama nad dengan nama keturunan keluarga nad dan wujudlah 'Nadia Aljufry' alaa... macam nama Scha Alyahya la kenn.. muahahhaha..., *tirukk .. Keje part time nad adalah mekap orang.. tak kisah la mekap kawen ke nikah ke tunang ke ape ke.. sume ku hentam janji namanya mekap.. blog nie tak fokus dekat mekap semata-mata lebih kepada tentang diri nad.. apa yang berlaku dan apa yang nad buat dalam hidup nad.. Selain mekap nad juga ada buat bisnes online jual tudung secara kecik kecik la.. dan full time nad bekerja di office courier ..

Siapa Nad ?

Nad bukan sesiapa ye.. nad bukan pelakon,peyanyi,model atau apa je yang berkaitan.. (buat masa nie) nad cuma seorang perempuan biasa yang cuba menjadi yang terbaik sentiasa ingin melakukan sesuatu yang akan membuatkan nad bangga satu hari nanti siapa tahu tuah nad satu hari nanti..mungkin nad juga akan menjadi salah seorang blogger yang berjaya dan dikenali kan? atau seorang freelance make up artist yang terkenal?.. cewah... nad akan menginjak ke usia 24 tahun tak lama lagi.. hee.. Nad juga suka bercerita so nad jadikan blog nie sebagai satu tempat untuk nad ceritakan apa yang terjadi dalam hidup nad..  ada ke yang sudi nad baca ? yaaa... nad harap akan ada yang sudi singgah ke blog nad nie dan baca apa je dalam kesemua entry nad nie.. nad masih baru .. apapun nad bersyukur bila nad lihat dari hari ke sehari follower nad kian bertambah.. dan nad tak akan sombong untuk follow balik..Insyallah

Kebaikan korang dapat ?

Nad seorang yang ceria.. dan comel.. *perasan.. jadi nad akan update tips kecantikan dan tak kedekut ilmu untuk kongsi ilmu kecantikan/mekap yang nad ada sekarang .. nad juga kawan yang baik.. pendengar yang baik dan juga pengkomen yang baik.. jadi nad tak akan segan silu untuk terjah ke blog korang bila nad free..  walaupun nad tak update hari hari tapi nad akan pastikan setiap apa yang korang baca dari blog nad nie akan memberi sesuatu kepuasan/manis untuk korang.. so bagi yang baru je baca blog nad nie.. silaaa la baca entry nad tanpa segan silu.. *Welcome

 gambar snap sendiri.. ingat comel la tu kan
 So.. sila kenalkan diri korang di ruangan komen  :)
 terima kasih sudi baca entry nad yang panjang dan merapu
   appreciate it

21 comments:

  1. nad suka xlyn bbm kan...hhuhu

    ReplyDelete
  2. simple n padat

    best regard
    *bdk kecik..

    ReplyDelete
  3. sy mmg dah kenal awak..hehe :)

    ReplyDelete
  4. Nad yang muka macam wawa zainal. Hikhik

    ReplyDelete
  5. heheh seorang yg sangat comel.. suka suka.. salam berkenalan.. =D

    ReplyDelete
  6. salam kenal nad..sgt cantik ciptaan Allah ni..#199

    ReplyDelete
  7. terima kasih sudi ziarah... sy pon dh hampir nk khatam blog akak.. hee :)

    ReplyDelete
  8. Nad yg comel..hehe..selamat petang nad..:)

    ReplyDelete
  9. singgah jap.. heee, bestnya muda2 dah pandai mekup lawa :)

    jemput singgah blog naz ye. : Oh My HR MANAGER...

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee tima kasih ya sebab sudi singgah sini :) insyaallah sy singgah blog awk jgk,..

      Delete
  10. singgah ler beloggg org ganu sini ya..hehe

    ReplyDelete
  11. tetiba jumpa blog cik nad.. Salam perkenalan :) suka tgk muka cik nad yg segar.. :) mcm mana nak bg mukakita nampak segar sepanjang hari? sy ni jenis x pandai mekap2.. :) simple person :)

    ReplyDelete