Tabung

3 September 2012

Bisnes Tudung (Zada Hijab)

Assalammualaikumm... hikkk.. dah lama tak update.. ngeh2.. bukan apa.. sekarang nie bertambah2 bz.. almaklumlahhh kalau sebelum nie bz dengan mekap-mekap orang lain,,kali nie bertambah la bz sebab nad telah tambahkan bisnes nad... Bisnes apa?? apa lagii jual tudung on9.. Buat masa nie page kat fesbuk nad telah pon dibuka.. nama bisnes nad 'Zada Hijab' dan nama Zada diambil sempena maksudnya iaitu 'beruntungg' kononn nak untung la eh.. kihkihkih.. Buat masa nie tudung Siti Sarah dah siap 10 helai,tudung Syria Annisa pon 10 helai cuma tudung bawal Khadijah je tak siap lagi sebab tudung bawal nie special ckit..apa yang special tudung bawal nie dibuat 100% oleh nad dan share partnar nad sendiri.. share partner nad sape lagi kalau bukan cik azie.. memang sah-sah takde orang lain.. hihi
Yupp.. semua sedia maklum yang pasaran tudung yang dijual secara online amatla banyak dan saingan sengit tapi itu tak akan mematahkan semangat nad dan rakan nad sebab nad yakin yang bisnes nad nie akan berjaya,jadi diri sendiri dan lebih kreatif kan? lagipun harga yang akan nad tawarkan amat berpatutan dengan kos penghantaran ke semenanjung adalah percuma kecuali sabah/sarawak.. sebab sabah/sarawak caj dia lebih ckit.. Oleh kerana nad dan share partner nad adalah pekerja di ofis courier yang terkemuka itu jadi proses penghantaran adalah lebih mudah dan kami sendiri boleh pantau kesemua barang yang kami hantar secara sendirinya.. so kepercayaan customer tanggungjawab kami.. cewahhh ayat tu.. hihikkk..
So nad berharap sangat yang bisnes tudung nad nie akan mendapat sambutan.. mungkin sekarang nad akan bermula dengan 30 helai.. selepas nie pulak 60 helai ke,dan makin lama makin manyak.. waaaaa... (sambil angan2) Dan andai tak mendapat sambutan pon nad akan cuba buat yang terbaikk untuk promosi bisnes nad nie.. Bukan nad laa kalau nak berputus asa.. mungkin kesemua tudung nad nie akan diupload gambar ke dalam page hujung bulan nie.. sebelum tu kena shoot dulu,memandangkan fotografer pon dah tempah.. sekarang nie cuma tunggu tudung-tudung siap jek.. pas shoot dah settle.. gambar pon siap jadi nad akan jual secepat mungkin... yay!! tak sabar2 rasanya.. hikkk.. apa yang specialnya tudung-tudung koleksi Zada Hijab nie nad akan kami akan menggunakan nama-nama islam untuk kesemua koleksi kami.. seperti siti sarah/khadijah/annisa dan nama-nama lain untuk koleksi yang akan datang.. mungkin akan mendapat berkat dari nama-nama islam camnie..
nad doakan bisnes mekap nad akan terus mendapat tempat di kalangan sesiapa yang bakal berkahwin juga tempat untuk semua yang bertudung (untuk bisnes tudung) Bermula dari bawah sedikit demi sedikit sehinggalah menuju tangga kejayaan,, Doakan nad semua.. thnx !

 Tudung yang azie dan nad pakai nie adalah tudung dari koleksi Siti sarah.. akan dijual ke pasaran selewat-lewatnya hujung bulan ini dengan pelbagai warna dan harga yang anda sendiri tak percaya(ayat nk bg sedap)
hahahha.. teruskan menyokong yek!korang boleh klik sini untuk terus ke page Zada Hijab

-Syarifah Nadia Syed Mohsin-SnSm

9 comments:

  1. nad,modelkn la tudung2 tu..nak tgok cmne ghuper annisa,khadijah..mane la thu lpas tgok tudung2 yg nad jual,fatin pon terbuka hati nak bertudung..erk?nampak sgt x ikhlas..terikut trend semate2..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup2.. sememangnya modelnya nnti nad n kwn nad la.. tunggu la dh siap nnti fatin tgk la taw.. kot2 la atin berkenan nk beli.. hehe

      Delete
    2. opkos dear,i will be your first buyer!insyalah..btw,gud luck laling..hihi

      Delete
  2. wah..gud luck ye awak, saya doakan agar bisnes awak akan berjalan lancar dah awak sentiasa dimurahkan rezeki olehNya.. amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thnx encik boni kacak... lepas nie awk bole la beli kt adik/mak/akak/awek tdung pulak ye.. haha

      Delete
  3. tahniah sebab awk dah semakin maju,,hehhehh

    ReplyDelete
  4. wahhh... tahniah nad... nnti cepat2 update yea... hehehe

    ReplyDelete