Tabung

19 October 2012

Bila Aku Gedikk Terlampau

Hari nie balik je kerja terus nad semangat waja dan berkobar-kobar nk hupdate blog neh... sebab kegedikan ini masih terasa bahangnya.. Ngeh2... Ok... kalau korang nak taw nad jenis yang sampai kerja tepat pukul 9 pagi dan tepat pukul 6 petang juga nad akan kalut nak balik.. pasaipa?? haa nie nk habaq kat hampa.. Sebab waktu kerja nad sampai pukul 6 je.. kalau kerja atas pukul 6 dah kira overtime la.. Tapi satu ketika dulu nad rajin jugak buat overtime sampai la senjak menjak ini diri ku menjadi gedik... Balik kerja nad akan lalu satu jalan nie dan setiap kali lalu nad akan ternampak beliau.. Korang try bayangkan tau apa nad nak cerita nie.. kih kih kih (gelak ala2 hantu poziah dalam drama dendam sarakit)
                      -Hantu Fauziah Ghous/poziah atau nama hantu beliau Sarakit-
Nad pun tak tau apa kena mengena hantu nie dengan cerita nad.. kih kih kih *gelakhantulagi* Ok sambung cerita balik.. Balik kerja nad akan lalu satu jalan nie so tiap hari pukul 6.15 pm nad akan lalu jalan yang sama dan tiap hari jugak nad akan nampak orang yang sama.. Seorang lelaki yang sedang jogging.. Berbekalkan kasut Nike,Baju T shirt putih,badan taf ala-ala khairul fahmi che mat,rambut ala-ala david bekham,Kulit ala-ala lelaki arab dan mata ala-ala lelaki mexico.. pehhhh! memang patut pon nad kena lalu tepat pada masanya.. So jalan yang sesak yang membuatkan kereta nad terhenti adalah masa yang terluang untuk melihat beliau.. kih kih kih -korang dah taw kan gelak cam sape- penat balik kerja pon automatik buat diri ini rasa cool... ewahhh... Sebenarnya tak de apa-apa pon.. cuma tengok sekadar nak cuci mata.. sape tak suka tengok kan.. kereta depan nad pon dok ushaaa baikk punya mamat tu..
Nad pon tatau kenapa nad letak gambar cristiano ronaldo .. hehehehe.. cuma bayangkn dia icon sukan yang nad rasa di antara yang handsome kacak dan bergaya.. Nad tiap-tiap hari minggu niat nak bangun awal nak g jogging dengan harapan dapat jumpa lelaki kacak seperti abe cristiano.. tapi setiap minggu dari tahun lepas jugak la nad akan terbabas tidur dan abe cristiano nie hanya akan bertandang dalam mimpi nad yang indah ini... esok balik kerja awal tak bole skodeng cuci mata tengok abe hensem jogging... kihkihkih

p/s : dan buat skandalku abe khairul fahmi sok buat yang terbaik ye.. gomol kelate gomol.. -minat kfcm je-

-SnSm-

7 comments:

  1. adehhh.. akk.. loollll~~
    cuci mate ke?.. klau ara plak.. ske cuci mate kt pasar mlm.. hahahaha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasar malam ssh nk cuci mata sebab pasar mlm sesak ramai orang sngt dan x smpat nk fokus.. hahahha

      Delete
  2. wow kat mna tu nak join ley x hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. adela kat 1 jalan seberang jaya.. hehe... kt kawasan perumahan..lol.. meh join meh kte usha sama2.. hehe

      Delete
  3. Replies
    1. scha balik keje penat2..so tgh jalan pon sesak2.. cuci mata la sat.. hehe

      Delete
  4. Haha. Baik punya plan nak cuci mata ye nad/

    ReplyDelete