Tabung

28 March 2013

Back !!

Assalammualaikum 
Akhirnya hari nie berkesempatan jugak untuk ku hupdate setelah sekian lama menghilangkan diri.. kah3.. semua nie berpunca dari pc nad yang rosak tanpa memberi amaran.. kalau taw nak rosak opkos dah buat banyak entry then simpan dekat draft sesiap.. kikiki.. nak update dekat opis pulak dah kne block facebook,you tube dan juga blogger.. sangat kejam disitu.. Jadi diri ini hanya mampu pasrah.. Minggu lepas ada mekap 7 orang jadi duit untung tu terus sepantas kilat berkejar ke kedai henpon berdekatan.. selamat tinggal bb.. lepas nie kalau pc buat hal boleh update guna henpon jugak.. kalau pc tak buat hal jangan mimpi la ai nak tuka henpon.. jimat katanya.. semua serba maklum ye yang diri ini adalah seorang yang kedekut untuk perkara seperti ini.. henpon bb nad pon still ada dalam beg tapi tanpa simkad lah kan.. nanti nak bagi dekat akak nad jek..  So lepas nie harap maklum ye yang dah tak boleh bbm nad lagi.. Kalau ada apa2 boleh terus wasap ye wahai customer kesayanganku..


Oh ye... diri ini dah ada instagram.. korang boleh search 'nadiajufry' ataupun ke SINI untuk link terus ke sana ya.kita boleh follow2.. kuikui.. Ok nad mengaku yang nad sangat lah lambat.. dah bertahun orang ada instagram nad baru nak hade.. macam yang nad cakap.. nad bukan jenis suka habiskan duit dekat henpon.. selagi henpon tu tak lingkup selagi tu nad pakai..  Sweet tak.. kikiki.. 


Haa nie gambar customer nad minggu lepas.. dia amik nad mekap nikah.. sanding dan bertandang.. tanpa cukur kening ok uolss... lepas nie nad update pasal 7 mekap minggu lepas dengan gambar yang lebih meletup okeh.. motip sangat.. bagi yang selalu tengok blog nad nie.. terima kasih daun keladi.. kalau free singgah lagi.. kuikui.. bagi yang follow pulak.. memang i lap u lah.. haha.... oklah bai..

6 comments: